O mnie

50 (nie)przypadkowych faktów

Wróciłam ze wspaniałego wyjazdu znad morza i myślałam, żeby napisać coś o tym i pewnie tak się stanie, ale na razie nie mam na to siły, acz ochota jest. Przy kubku kawy kontempluję tygodniowe zaległości w świecie Internetu i zbieram się do pracy. Ochota jest w ogóle na wpis na blogu, zatem coś prostszego, przyjemnego, rzekłabym infantylnego, ale ponieważ na innych blogach dobrze mi się to czyta, zatem dlaczego miałabym nie popełnić modnego ostatnio w blogosferze wpisu: 50 random facts about me?


1. Jestem molem książkowym, potrafię przeczytać jedną dziennie. Jedyne pamiątki jakie przywiozłam z wakacji, to 6 nowych książek. I niezmiernie mi smutno, kiedy na czytanie nie mam czasu. Nie trawię e-booków. Książka jak dla mnie ma być papierowa!

2. W życiu miałam różne przezwiska, przylgnęły do mnie onegdaj dwa: Legwan i Czarna, teraz został po prostu Ledwoń. Jak ktoś woła mnie po imieniu rzadko kiedy się obracam.

3. Uwielbiam papierosy. Palę nałogowo od kilku lat i rzucać nie zamierzam. Aczkolwiek kiedyś ludziom papierosy... łamałam!

4. Mam dwa szczury, Tadzia i Henia oraz chomika Kluskę. Z chęcią poszerzyłabym swój zwierzyniec, niestety mężczyzna mój się nie zgadza. Dwa owe szczury są dla mnie niczym dzieci.

5. Co do dzieci: nie lubię, nie chcę ich mieć, nie zachwycają mnie i denerwują. A jeszcze bardziej denerwują mnie ich rodzice, którzy chyba zapomnieli co to dobro ogółu.

6. Mam zajawkę na social media, ogarniam je i zawodowo i dla zabawy. Ostatnio niezmiernie pokochałam Instagrama

7. W podstawówce i gimnazjum zostałam dwa razy wzorowym absolwentem szkoły - no cóż, zdarza się najlepszym. W liceum już mi przeszło ;D

8. Za to na studiach przez trzy kadencje byłam przewodniczącą Niezależnego Zrzeszenia Studentów AGH, fajna organizacja. Polecam.

9.Wyrzucono mnie z pracy w ośrodku wczasowym, więc zaczęłam szukać każdej, jaka się nadarzy. Było to w wakacje po maturze. Pojechałam na rozmowę na ochroniarza, po drodze spotkałam ogłoszenie o roznoszenie ulotek biura podróży, w wyniku pomyłki Pani sekretarki przez trzy miesiące pracowałam jako referent ds. turystyki specjalizacja Europa Zachodnia.

10. Kiedyś doskonale potrafiłam rozmawiać po niemiecku, zresztą nawet w pracy w biurze turystycznym dogadywałam się bezbłędnie z klientami. Niestety sztuki tej zaniechałam i dzisiaj pamiętam tylko kilka zwrotów. Ale planuję odświeżyć język!

11.Mam drugą kategorię szachową i kiedyś grałam nawet zawodowo w lidze śląskiej.

12. Uwielbiam gry karciane, planszowe i każde inne. Nałogowo nabywam karcianki i planszówki, lubię organizować turnieje gier i w ten sposób spędzać czas z przyjaciółmi. Mam także hopla na punkcie LOLa, aczkolwiek ostatnio się ograniczyłam.

13. Moim marzeniem jest wzięcie udziału w LARPie z prawdziwego zdarzenia.

14. Festiwal Ryśka Riedla > Woodstock. W moim subiektywnym odczuciu.

15. Kocham, kocham, kocham muzykę. Mogę godzinami szukać nowych zespołów, gatunków, porządkować swoje playlisty - a przede wszystkim słuchać muzyki. Gustuję w dość dziwnych gatunkach: dark ambient, martial industrial, neo i dark folk, ethereal, black metal, drone metal, doom metal, grindcore, metalcore, death metal, suicidial black metal, new wave, darkwave... Aczkolwiek dobrą electronicą czy rockiem i old school metalem nie pogardzę - wręcz przeciwnie.

16. Uwielbiam oglądać seriale, aczkolwiek nigdy nie oglądałam House, Greys Anatomy, Trawki czy tego typu serialu. Moje ulubione to: Fringe, Once Upon A Time, Sanctuary, True Blood, Hart of Dixie, oczywiście Gra o Tron.. Oj mogłabym długo wymieniać. W czasie wolnym potrafię pochłonąć w jeden dzień cały sezon serialu.

17.Głupie komedie romantyczne to jest coś, co lubię! Po ciężkim dniu, na relaks - doskonałe.

18. Kiedyś pisałam recenzje filmowe do Dziennika Polskiego, przez co przez ponad pół roku mogłam chodzić do kina na co chciałam i kiedy chciałam - za darmo. Dzisiaj chodzę już rzadziej, ale nawyk pozostał.

19. Kocham gotowanie. A jeszcze bardziej kocham gotowanie dla kogoś i wspólne biesiadowanie. Żałuję, że nie jestem kucharzem.

20. Jestem ukrytym złośnikiem i wredotą. Często, gdy coś lub ktoś mnie zdenerwuje wyciągam naprawdę duże armaty. Ale chodzi tylko o obce osoby. Czasami niestety odgryźć się nie potrafię i przegrywam z własną wstydliwością. Epitety rzucam wtedy tylko pod własnym nosem. Jeżeli bliska osoba mnie epicko denerwuje, nigdy nie wiem jak jej to powiedzieć czy też zwrócić jej uwagę.

21. Kocham ludzi!

22. Nałogowo pisałam wiersze. Do dzisiaj mam nadzieję wydać własny tomik. Przez pół roku organizowałam wieczorki poetyckie.

23. Mimo, że w liceum uczyłam się w klasie o profilu humanistycznym, poszłam na studia matematyczne. Po roku z nich zrezygnowałam i wylądowałam na zarządzaniu. Jak dla mnie wbrew obiegowej opinii świetna sprawa.

24. Lubię bronić w Internecie swojego pokolenia i zawsze kłócę się z tymi, którzy twierdzą, że nie ma pracy i w ogóle jest do duszy.

25. Przeprowadzam się z chłopakiem do kawalerki. Mam nadzieję, że się nie pozabijamy.

26. Nienawidzę sprzątać, toteż robię to rzadko, zazwyczaj, jak ktoś ma mnie odwiedzić.

27. Bardzo, bardzo lubię serwis piekielni.pl

28. Dla odmóżdżenia przeglądam minimum raz na dwa dni Pudelka.

29. Mam gdzieś modę, aczkolwiek od niedawna polubiłam zakupy i zmieniłam styl ubierania.

30. Boję się sama spać, ciemności też - jak jestem sama na mieszkaniu zawsze śpię przy zapalonym świetle. Paradoksalnie interesuje mnie magia, dziwne kulty, lubię chodzić nocą po lesie (byle nie sama) i ciągnie mnie do tego, co niewyjaśnione.

31. Miauczę. Często. Wszędzie.

32. Gryzę ludzi xD A raczej gryzłam. Do dzisiaj niektórzy wypominają mi siniaki :D

33. Moim ulubionym filmem jest Fight Club. Widziałam go 34 razy.

34. Jestem obecna chyba na wszystkich portalach społecznościowych jakie się da.

35. Ciągle zapominam o imieninach i urodzinach innych, aczkolwiek kocham celebrować własne, gdy ktoś o nich zapomina śmiertelnie się obrażam.

36. Byłam wolontariuszką w Teatrze Łaźnia Nowa.

37. Nie ciągnie mnie do podróżowania, dla mnie ważniejsi są ludzie, niż miejsca. Aczkolwiek, gdy nadarzy się okazja, nigdy nie odmawiam. Na razie zwiedziłam Danię, Holandię, Austrię, Węgry i Czechy. Ale przecież jeszcze całe życie przede mną.

38. Nigdy nie chciałam i nie chcę mieszkać na wsi. Lubię mieszkania. Nie marzy mi się własne. W ogóle nie ciągnie mnie do posiadania domu czy mieszkania na własność. Jak dla mnie to ograniczenie wolności.

39. Jestem ateistką. Jednocześnie trzy razy brałam udział w konkursie wiedzy o Biblii, zawsze z niezłymi wynikami.

40. Lubię być w centrum zainteresowania.

41. Kiedyś wzdychałam do Michała Wiśniewskiego i cały pokój miałam obwieszony jego plakatami. Jednocześnie słuchałam Hammerfall, Nigtwish, Creed i Mad Season :P

42. Pół roku trzeciej klasy liceum spędziłam na wagarach. A maturę i tak dobrze zdałam :D

43. W przeciągu 3 lat studiów, byłam na 4 wykładach.

44. Jako jedynej osobie w liceum został mi przeczytany regulamin szkoły na forum klasowym :P

45. Jestem hazardzistką. Często kupuję zdrapki, gram w Pokera, lubię się zakładać. Na szczęście to jeszcze zdrowy hazard.

46. Jestem szczęśliwa z wyboru i powołania! :D

47. Uwielbiam kawę, aczkolwiek jak piję na pusty żołądek zawsze po niej wymiotuję.

48. Przez trzy lata byłam wegetarianką.

49. Od imprez w klubach wolę domówki, imprezy w plenerze i puby.

50. Dwa lata temu zwiedziłam wszystkie krakowskie puby i kluby, codziennie byłam w innym, kończąc w Kitschu świętej pamięci. Może dlatego: patrz punkt 49 :D

3 komentarze :

  1. Też myślałam nad tym, żeby pobawić się w taki "tag", ale niestety nie należę do osób, które potrafią pisać o sobie i nawet nie dałabym rady doszukać się u siebie aż tylu faktów :P

    Ale w sumie widzę, że Twoje życie potoczyło się dość ciekawie, więc jest o czym pisać. Masz bardzo złożoną osobowość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałem pojęcia że jest zawodowa liga szachowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, też grywam w szachy. Co prawda, dwa albo trzy miesiące temu wróciłem do tego, po ponad sześciu latach przerwy, ale idzie mi nieźle. Liga szachowa. Załapałem się jeszcze na ostatnią rundę :D

    OdpowiedzUsuń