O mnie

Gotuj z Ledwoniem - dużo dużych porcji

Jak już wiecie, gotowanie to moja ogromna pasja. Nawet większa, niż blogowanie! Zatem więcej gotowałam, niż pisałam na blogu i trochę tych potraw i zdjęć się uzbierało. Nie wiem czy jest sens opisywać przepisy na wszystkie, dlatego - jeżeli ktoś jakąś potrawą jest zainteresowany, niech da znać. Odezwę się prywatnie albo ku blogerowej chwale i glorii podam przepis właśnie tutaj.



Ryba z cukinią w pesto bazyliowym



Makaron w sosie z warzywami




Kurczak w rozmarynie z kurkami na oscypku


Krem porowo ziemniaczany



Risotto z kurkami




Bułeczki (do zup kremów)




Krem cebulowy


Krem kalafiorowy z kurkami




2 komentarze :

  1. Nie lubię kurek, ale i tak ślinka mi cieknie jak patrzę na te potrawy ;D musiały być pyszne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, jeju, jeju! Ja bym tak bardzo prosiła o przepis na tą rybę w bazyliowym pesto. Ryba i bazylia to dla mnie połączenie doskonałe. Uwielbiam i to, i to. ♥ A w ogóle wszystko wygląda tak pysznie, że aż żal się odchudzać. ;)

    OdpowiedzUsuń